"Det är sällan någon har kul på de här lektionerna"

Känner att jag behövde ta en paus i pluggandet. Det är så konstigt. När man ska göra något som man måste göra, så kommer man helt plötsligt alltid på en massa andra saker man måste göra. Innan man tar tag i matten, så känner man efter, jag är kanske lite kissnödig ändå? Så går man på toa, sen blir man törstig, och när man ändå dricker, så kan man ju äta lite också. Så försvinner en halvtimme. Och titta, nu har jag slösat bort någon minut endast för att skriva det där. Kul.

På Rix Fm ska de ha en tävling där den som har den mest intressanta drömmen kommer få hjälp av Rix att få den uppfylld. Kanske ska komma på något? Något sånt där asudda som inte en människa egentligen skulle kunna önska sig? Kan ju hända att man lyckas vinna då.
Eller så byter jag tillbaka till Lugna favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0