Vem fan behöver handla?

Nu har jag varit aktiv nog denna helg. Nu kan man slappna av med lite studerande. =/ Men kollar nog på reprisen av Greys sen. Har ju Gossip och Pretty Woman idag med, så det finns saker att se fram emot.

Har städat i totalt 6 timmar denna helg runt om i Storvreten. Alltså gud, vilka grejer folk slänger! Man kan ju fan hitta allt utomhus. Vissa saker förstår jag inte varför folk slänger ute i ett dike. Måste ju vart ett jäkla jobb att släpa dit det?  Och om du i fortsättningen bara måste slänga något på marken, ca 2 meter från en papperskorg, snälla lägg det lite fint vid vägkanten, så att vi stackare med gula jackor slipper gå ner i diket bland allt hundbajs.
Mest intressanta jag hittade: En ICA-kasse full med medicinförpackningar. Fulla med mediciner. Kan ju undra vem som sitter hemma utan alla dessa mediciner?

0-0 igår på Råsunda. Ett helt OK resultat, även om vi kunde ha vunnit om Elmander varit lite mer kylig i avsluten. Stämningen på Råsunda var mycket bra igår. Finns det något finare än när spelarna kommer in på planen, och ca 30000 blågula fans reser sig upp och ger sin kärlek? När sedan "Du gamla, Du fria" sätts igång, och man står där och sjunger för full hals. Då är det rysningar på hög nivå. Vackert, så vackert.

Nej, nu får jag sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0