They are back. He is back.

Igår satte Greys igång igen. Det betyder alldeles för sena onsdagskvällar. Men ack, va skönt det var! Livet är inte detsamma utan. Bästa av allt. Derek Shepherd är tillbaka i min TV-ruta. Känns som om luften blev lite lättare att andas bara av att säga det. Haha.

Ida och jag tyckte att det borde bli allemansrätt på McDreamy.


Grät lite idag på Days. Var så fint när Hope och Brady kom hem till Shawn. Och när Abe kom till Lexie. Även om det såg ut som att han var inklippt mot bakgrunden. Abe gjorde ett par konstiga blinkningar idag. Betyder detta det jag tror att det gör? Oj oj, spännande fortsättning.
Nu ska jag spela Blockwars. Är besatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0