Svamp

Oj oj oj. Är typ klar med kriminologin nu i alla fall. Ja, det blev intressant i alla fall. Känns bra. Nu kan jag fokusera på annat imorgon. Kul.

Var i Skärholmen med syster. Inhandlade en mössa, ett par vantar och en halsduk och en tröja. Jag unnade mig till och med en halsduk! Brukar annars tycka att det är så dyrt för ett snöre man sätter runt halsen. Men okej. Köpte en bulle också. Är ju ändå kanelbullensdag.
Men gud, jag försår inte hur det kan ta så lång tid att ta sig dit kommunalt. Det ligger ju i samma kommun! Går ju fan lika snabbt att åka härifrån till Märsta, och Märsta ligger långt ifrån Botkyrka. Irriterande.

Nej, nu ska jag snart iväg på uppdrag.

Kommentarer
Postat av: Madde

jo halsdukar brukar vara på tok för dyra, men se det positiva nu slipper du köpa ny på ett tag.

Men jag undrar fortfarande vart svamp kommer in i bilden :P

2008-10-07 @ 10:26:26
Postat av: M

Jag såg ut som en svamp i typ alla mössor jag provade. Haha

2008-10-07 @ 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0