Helg igen

Ja, då satt man här igen då. Har pluggat klart för dagen. Hemskt att man ska behöva plugga på en lördag egentligen. Helgen är ju som en skoldag, bortsett från att man får bestämma sitt scema själv.

Spelade match igår. Ja,var väl en rolig historia på sätt och vis. Vann med 21-0. Bidrog med 1 mål i alla fall. Haha. Men det ska bli kul med lite ordenligt motstånd imorgon då vi möter Ingarö,trots att det betyder att jag måste gå upp vid 7 typ. Hur kan de sätta en dammatch klockan 9.00 en söndag? Förstår inte. Visserligen så har man ju fångat dagen då i alla fall.

Var uppe med tuppen imorse med. Tjejerna hade match mot Huddinge. Är så stolt över de små liven. Snart så kommer det. Jag känner det på mig!
Tänkte roa mig med lite Sims nu innan jag ska iväg och träna tjejerna. Herregud, innebandy och skolan, det är det enda jag sysslar med nuförtiden! Men men, det ena av det är i alla fall riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0