Bright and Shiny

Idag är det en bra dag. Ja, det regnar ute. Har gått runt med blöta skor hela dagen och mina vantar för 99 kr är lite borta. Men vad gör det, när man har en bra dag?
Bright and Shiny-day.
Fick Anita till att vi fick göra engelska quizet i grupp. Tack för det.
Har varit på stadsbilioteket lånat om två böcker till Titanicarbetet och lånat en ny. Alldeles ensam, blir så glad när man gör sådant! =)
Men hade ångest i två timmar. Fick för mig att jag inte stängt av spisen på vägen till tåget. Men jag orkade inte vända hem, vilket resulterade i två timmars ångest. Det skulle väl ha varit perfekt? Man har en Bright and Shiny-day, så kommer man hem med ett nedbrunnet kök? Platt fall. Såg verkligen framför mig att jag skulle se lågorna. Och känna lukten. Men när jag kom hem hade jag ju självklart stängt av spisen. Så nu kan jag fortsätta denna glada dag med lite studerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0