"Vi tycker att livet är en gåva"

Litet inlägg innan man sätter igång med dagens pluggande. Man tror alltid att man ska hinna med så mycket när man är hemma, men inte fan gör man det. Blir ju en snigel.

Nja, ser la inte helt Ok ut än. Men tror jag går till skolan imorgon ändå. Är ju bara två lektioner, och en mössa kan göra underverk. Är ej så svullen, har endast utvecklats en liten bulle över vänster öga, men det kan ha skett en olycka med en armbåge eller något. Haha.

Men gud. Såg på Systrar i Jeans igår. Herregud. Mina tårkanaler tog slut, var länge sedan jag grät så mycket! Sista timmen var det fan flod! Oj, oj. Nu måste jag läsa om böckerna igen. Någon som har dem och vill låna ut? Ida möjligtvis? Men måste läsa ut engelskaboken först. Vet ej om jag har gjort ett bra val, har visserligen endast läst 6 sidor, men ändå.

Ett tips: Har du tråkigt, gå in på Youtube och kolla på "Kvarteret skatan, föräldrautbildning." Haha så jävla roligt!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ida kan möjligtvis låna ut dessa ;) har dock inte fyran! och jag ber tusen gånger om ursäkt över att du ej haft en länk, trodde du hade det!

2008-11-12 @ 20:44:21
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/
Postat av: Madde

Bäst för dig att du kommer i morrn pysen!! saknar ju dig =)

jo vet filmen är sjuukt bra.. men vadå visste inte att det fanns en fyra :O måste kolla upp detta

2008-11-12 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0