Snowstorm

Det är a lot of snö utomhus just nu. Inga fältstudier idag. Tror människor kommer vara nog irriterade på oss som det är, så man kanske inte bör starta en dag som denna.
Så det blir en dag i sällskap med den brittiska sjukvården. Tack att jag avslutade filon igår. Det blev inte bra, men så får det vara.

Jag har sån panik.  Det är jul snart, och mina utgifter är så mycket högre än mina inkomster! Fick min mobilräkning idag, där ryker ytterligare 184 kr. 60 jävla kronor försvinner för att jag råkade starta en jävla prenumation på något skit. Jag ville ha EN ringsignal, och får en räkning på 60 kr. Kul. Men jag ringde dit och sa att jag ville avsluta denna prenumation, vilket jag trodde jag redan gjort. Fick ett fint sms sen där de berättade att den avslutats den 17 november. Någon månad försent kan man ju tycka!! Men får la skylla mig själv. Borde väl ha lärt mig vid det är laget att en ringsignal aldrig innebär bara en ringsignal, utan en massa mer. Hade kunnat haft en mobilräkning på 124 kr. men nej.
Tack. Men på lördag kommer ju studiebidraget i alla fall. Om man ska hitta ngt positivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0