Pendeltåg

Ja, nu har man varit ute och åkt pendeltåg i 2 dagar och försökt få stockholmare att samtala. Och det går helt OK! Vi är fan inte helt socialt handikappade! Skulle det inte vara mycket trevligare om fler tog steget och öppnade käften?

Har hittat lite fler sidor hos mig själv med. Hade ingen aning om att jag var så otroligt bra på att ljuga utan att tveka. Hamnar ju i situationer titt som tätt där man får dra till med en lögn. Men det har gått bra! Till exempel så har jag gått i grundskola i Trollholmen, jag har bott i Katrineholm, flyttade dit när jag var 10. Pluggar på Tekniska Högskolan i Stockholm, Beteendevetenskap. Jag har en studentlägenhet i Flempan, som är dyr. Jag har varit på anställningsintervjuer. Jag bor i Huddinge. Har kompisar lite här och var. haha mycket roligt.

Tjejer, vi har varit duktiga dessa två dagar. Kämpa på imorgon med. Får se vad morgondagens samtalsämne blir? Vädret och hjälp-om-vägen har vi redan avklarat.

Och alla Stockholmare: Våga öppna munnen! Det är mycket trevligt, och fler ger respons än vad man an tro! Även om vissa är totala väggar... Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0