När kärleken föds, har den inget namn...

Men när den dör, heter den Peter Jidhe.

Jag förstår inte. Det vi hade var något fint. Peter var ju den där söta, perfekta människan som man längtade efter att se i sportsändningarna på SVT. Jag kommer ihåg när jag och Marie försökte komma så nära Peter efter Bandyfinalen på Studenternas för typ två år sedan. Vi ville ha en kram och kanske en kanske en autograf. Vi var arga för att vi inte hade någon kamera med oss. Men nu? Nu stör jag mig bara på honom varje fredag i Idol. Jag blir trött varenda gång han visar sig i rutan, och öppnar den där lilla munnen, och svänger med den där jävla armen så fort han säger ett namn.


Det är över nu, men jag kommer ihåg alla dagar med dig.




Och hur fan kunde Robin Eriksson åka ur Idol?! När både Johan Palm och Robin B fortfarande är kvar?! Nej, nu får det bli Alice och Kevin i final.  Och Robin, om du på något sätt skulle läsa detta, så ska du veta, släpper du en skiva, så ska jag vara där och köpa den. Det har du mitt ord på.

Kommentarer
Postat av: Robin E

Åh vad kul att du gillar mig=)

2008-11-15 @ 12:40:03
Postat av: Ida

HAHAHHA älskar den som postat den kommentaren XD

2008-11-15 @ 12:43:49
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/
Postat av: Robin E

Men det var ju jag, Robin E älskar du mig?Men jag har en flickvän som brukar filmas när jag uppträder på fredagskvällen,så tyvär är jag upptagen!va det något som var lustigt med mitt inlägg?det är kul att jag har ett fan i dig iallafall,det ska jag säga till johan palm!/Rock Robin

2008-11-15 @ 19:56:18
Postat av: Madde

hahahaha skööning :P men malin du har alltid mig =)

2008-11-15 @ 20:13:10
Postat av: Marie

Haha, jaa..det var tider det =) kommer aldrig glömma det, och speciellt inte den där kameramannens dräkt xD ^^ på den tiden var Peter lite mer exotisk ;)

2008-11-19 @ 20:18:26
URL: http://maw.blogg.se/
Postat av: Marie

Haha, jaa..det var tider det =) kommer aldrig glömma det, och speciellt inte den där kameramannens dräkt xD ^^ på den tiden var Peter lite mer exotisk ;)

2008-11-19 @ 20:24:13
URL: http://maw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0