"Dina ögonbryn är lite svedda, men de växer ju ut..."

Här sitter jag tillsammans med mina svedda ögonbryn. Inte bara jag som använder ordet svedd, även min läkare drog till med detta ord. Känns helt Ok, är ju lite blåsvart och något svullen, är väl värre imorgon. Men det gör inte så ont i alla fall, och det är huvudsaken. Resten kan man leva med.
Så nu ska man tillbringa ett par dagar hemma. Kul. Verkligen. Kommer efter i skolan, medans man fortfarande sitter hemma och pluggar. Men får la sova lite längre i alla fall, och kolla på Days.

Igår avgjordes Allsvenskan med. Kalmar FF blev för första gången vinnare. Kul för dem.
Djurgården då? Ja, de avslutade starkt med en hemmaförlust mot Trelleborg med 1-3 och tog hem den ärade 12:e platsen.

Min Allsvenskan-tippning fanns inte heller för förfogande. Nej, resten av Fam. D:s tippningar fanns så fint på ett Exceldokument, men inte mitt. Varför? Alltid ska det vara mina saker som inte får vara med. Något säger mig, långt, där inne att det är mitt eget fel. Kanske sa vi så att vi skulle skriva in våra egna resultat? Möjligtvis. Men det är lättare att skylla på mamma, och pappa var på min sida i kampen.  Så det får vara mammas fel.

Kommentarer
Postat av: Kira

Hej, hjärtat! HOPPAS DU MÅR BRA! Jag saknar dig bredvid mig in the front row...

Ha det så bra så länge då!

2008-11-11 @ 19:56:48
URL: http://kiiiiraa.blogg.se/
Postat av: Ida

när jag såg överskriften hörde jag din röst: "nej, nu blev han svedd!" .. verkligen inte okej. Och stackars mamma D, alltid är det hennes fel!

2008-11-11 @ 20:08:51
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0