Andra försöket

Sådär. Nu har min ilska över det senaste försöket lagt sig. Nu kan jag  genomföra denna utmaning som sprider sig på alla bloggar som en epidemi.

Regler;
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1.
Jag har skrivit dagbok nästan varje dag i 10 år. Hade ett uppehåll när jag var 10-11 år, med förklaringen att jag skulle skriva när jag hade något att skriva om. Kom väl på redan då att jag aldrig skulle kunna skriva då i princip, och tog upp mitt jobb som en konstant dagboksskrivande människa  igen.

2. Mina absoluta favoritplatser hemma är på toaletten, vid matbordet och i sängen. Varför jag lever på 2000-talet vet jag inte. Med mina intressen så hade jag passat jävligt bra in på typ Stenåldern. Jag, Ayla och Jondalar i en grotta. Det hade passat utmärkt.

3. På min lista över saker som jag ska uppnå och göra i livet står följande saker: Skriva dagbok hela livet, skriva en bok, lära mig spela schack, hoppa fallskärm, hoppa bungy jump, besöka The OC, dyka med hajar, bo i Göteborg och åka Vasaloppet.

4. Jag är medlem på Blip och spenderar alldeles för mycket tid på denna sida. Spelen som tar min tid är Blockwars, Alfapet, BITCH och Maxi Yatzy (inte vanligt yatzy, det är inte lika kul.) Heter _uffa_  på Blip om det är någon som vill veta.

5. Har skrivit upp alla trollformler som har använts i alla Harry Potter böcker, har möjligtvis lite av 7:an kvar. Tanken var att jag skulle lära mig alla. Har inte uppföljt detta helt. Kanske ska sättas upp på listan över mina livsmål?

6. Jag älskar att göra listor. Jag gör listor om allt. Vad jag ska inskaffa för filmer, hur mycket pengar jag har att spendera, vad jag ska göra under en dag (kan bli helt apatisk annars). Det är så roligt sedan när man kan göra ett kryss i rutan, att man faktiskt har utfört något under dagen. Man känner sig så duktig.

7. Jag tycker oftast är jag är en väldigt fin människa, och ibland även ett animal eller ett pet.

Den som utmanade mig var Ida. Vet inte hur man gör en länk? http://magiskmentragisk.blogg.se
Jag utmanar dock inga andra. Alla mina vänner som äger en blogg, har blivit utmanade redan några gånger om. Känns onödigt om jag också ska utmana samma människor. Men däremot så kan jag uppmana er som inte har gjort era utmaningar att göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0