Africa

♥ Här kom ett hjärta fram. Det var som fan.
Fanns ju många tecken att tillgå!

Körde sista dagen ute på fältet idag. vi var fett effektiva! "Gjorde" 21 personer på lite mindre än två timmar! Folk var ej så jätte pratglada idag. Självklart lyckades jag sätta mig mitt emot en som endast pratade engelska! Han var från afrika och började förhöra mig på Afrikas geografi! Var ej riktigt min grej, men jag är glad att jag utförde ett samtal på engelska! Trots att jag inte visste vilka länder som låg runt Algeriet eller vilket land som var störst i Afrika.

Begav oss in till Gallerian och fikade på Edelweiss. Ida och jag åt en FRANSK chokladtårta. Var tydligen väldigt viktigt att säga att den var fransk. Det var som en kladdkaka med ett riktigt chokladöverdrag.
+ Väldigt god till en början och man kunde få grädde till
- Blev väldigt mastig och priset lite för högt för en relativt liten bit.

Kira åt en äppelpaj.
+ Storleken! Var ej att leka med! Fett bra pris för så mycket!
- För lite vaniljsås till och så hade de lagt ner nån jävla kräm i. Ej Okej.

Sanna tog en cheesecake. Den smakade jag ej, eftersom jag ej gillar.
+ Var söt och god.
- Vart var det gula som skulle vara på? Storleken alldeles för liten.

Så åkte vi hem. När jag och Ida gått av i Tullinge och börjat gå, kommer jag på att min väska är borta. Så jag dyker på tåget och utbrister: MIN VÄSKA! Den befann sig ej på tåget och dörrarna stängde. Sanna och jag började asgarva och skrattade nästan hela vägen till Tumba, där jag gick av.
Mamma D fick sedan göra en visit på cafet, där jag lämnat min väska under bordet. Den kom tillbaka. Fint. Mitt kriminolgiblock var ju där i och en penna.  Hade ju hunnit äta upp manadrinen, vilket var bra enligt sanna. Annars hade den legat och mögglat.

 © MCD


Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att höra att du och väskan kom hem välbehållna xD

2008-11-27 @ 20:25:35
URL: http://zannalainen.blogg.se/
Postat av: Ida

men gud va bra att du har gjort plus och minus på vad vi åt xD

2008-11-28 @ 10:55:31
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0