Real friendship...

never dies. Såg precis ett avsnitt från min Dawsons box! Såg det tredje sista avsnittet. Var så fint. Herregud, jag älskar verkligen den där serien! På ett sätt är den mer overklig än Days (om det nu är möjligt), men ändå så finns det ingenting som beskriver vänskap på ett finare sätt! Plus att de spelade "Run like mad" istället för "I dont wanna wait", gillar båda, men Run like mad är ju ändå ursången. Haha.
Ja, har klarat av dagen väldigt fint. Ida, så snäll som hon är, följde med mig och tog tid på mig när jag sprang spåret. Klarade MVG-nivån, men det var jobbigt. Det kändes, men nu är det gjort.

Om en halv timme ungefär börjar andra semifinalen av Eurovison och Charlotte ska visa vad hon går för. Jag hoppas verkligen att det går bra! Liksom, hur kul blir det att kolla på lördag om inte hon är med!

Jag vädjar till alla mina utlänska läsare att rösta på henne! Haha.

So Long
MCD

Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha Malin självklart går det bra för Charlotte, hon gick vidare även om jag dog av nervositet :p

Hejja Charlotteee!!!!! =D

2008-05-23 @ 09:31:17
URL: http://stadig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0