"Jag skulle bara vilja säga...

... att ni kommer alltid va mig nära."

Ja, igår bar det av till Falun tillsammans med Nasse, Malin, Emma och Annica. Var aslänge sedan jag träffade dem, förutom Nasse, vi träffades ju efter Håkan spelingen en snabbis. Men som Lovisas mamma sa; Det märks att det är sommar, eftersom nu träffas vi igen. Det är sant så sant. Men det är lite sorgligt egentligen, för några år sedan var det inte bara sommaren som tillhörde oss, utan våren, vintern och hösten med.
Men jag tillägnar min rubrik till er, även om ni inte är döda. Haha, att jag inte hade fattat det än?
Jag har upplevt så jäkla mycket med er, några av mina absolut bästa dagar. Ni förstår saker som ingen annan någonsin kommer att förstå.

Men i alla fall så hade vi en mycket trevlig resa upp, lite lekar och allsång. Äntligen fick jag vinna på Stad och Land med! Var bara Nasse som utmanade lite ;) Emms och Malin, ni får komma igen nästa gång ;)
Kom upp vid kvart över tre, så vi behövde bara vänta i 3 timmar ungefär, vilket var en lätt match ;) Trots stora problem med kameran så blev det ett antal väldigt fina bilder måste jag säga. Och vi fick den sedvanliga autografen på skylten. Haha. Usch, va äcklig den är egentligen. Men men, den är välkommen i mitt rum ändå, bland allt annat äckligt. Haha.
Fick göra Ready to fly och Without you, han fick bara spela två låtar eftersom de inte fick hålla på längre än till 21.00 på grund av ljudet. Jag menar, det är fan det enda som händer där uppe, en gång per år, och då kan man inte stå ut med lite ljud? Sjukt. Men, vi fick ju komma iväg hem i tid. Stannade i Valbo (?) och käka på McDonalds. Haha, jag hittade en mycket fin hakklapp att ha på mig!
Kom hem vid kvart i 1, och la mig och sov.

Ikväll är det Eurovision som gäller. Är lite nervös, men det får la lov att gå! Blir en stor Eurovisonkväll hos Belle! Mkt trevligt.
Är typ klar med samhällskunskapen med. Blir finslipning imorgon och på måndag. Vet inte hur det blev? Men men, har ju skrivit något i alla fall.

Nu ska jag käka lite, sen ska jag träna lite styrka. Kul, verkligen.


So Long
MCD

Har tränat klart nu. Herregud. Ja, kan ju konstatera att jag kommer ha ständig träningsvärk den här sommaren!

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som att du har haft en trevlig stund i Falun malin, fast det ska vara tyst 9 :P hahaha

MAlin du och dina knäppa saker :P vad hittade du för hakklapp nu då?

men träningsvärk som är så skönt malin? =D

2008-05-25 @ 16:37:07
URL: http://stadig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0