I'm going up and down...

Och idag har jag varit totalt nere. Herregud. jag är totalt stört. har vetat det länge, men nu är det helt bekräftat. Vaknar kvart i 8 med världens ångest. Malin Dalsmyr vaknar inte kvart i 8, och om hon gör det somnar hon om. Men imorse gick det inte. Någon som känner en billig psykolog? Har pratat ut med mina problem med Fancy. Idag var vi verkligen nere, och det blev faktiskt några nya samtalsämnen, blandat med gammalt. Fick lite nya insikter.
Så tragiskt, man får ju ångest över sakerna man har ångest över.
Fancy, vi är problembarn, utan egentliga problem. Vi får se, vad vi ska göra åt dem. Lite Björn Gustavsson tror jag skulle vara en lösning, Issa!
Men hur det än blir med Fröken "Vi får se", så beger sig jag och elin till Norra Brunn ikväll i alla fall. Behöver det. Min plånbok behöver det inte. Men har tjänat in en 50-öring som mamma hittade åt mig i centrum. Yey. Man blir lika glad varje gång, ungefär som var god passera skylten vid tåget.

Ja, ngt positivt är i alla fall att Cornetto citron har gjort comeback! Åt en idag. Mkt gott.
Tack och lov. Det kyliga vädret kommer tillbaka nästa vecka. Jag orkar inte med värmen.

So Long
MCD

Kommentarer
Postat av: S

Hehe jag orkar inte heller med värmen!! Det blir FÖR jobbigt. Man kan inte ens åka och handla på stan liksom :S
Så liiite skönt ska det bli när det blir mulet och regn. =)

Ha det bra!

//S

2008-05-10 @ 15:33:10
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se
Postat av: fancy

tyvärr tror jag inte att det finns några billiga psykologer brady:(men vi får prata ut hos varandra,det har ju funkat alla andra år!haha

2008-05-11 @ 12:44:21
Postat av: Peter

Prata med mig om dom andra inte finns till hands, kostar inget heller

2008-05-11 @ 21:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0