"I hate Europe...Olla Belgrad"

Är väl en av några miljoner som tänker klaga på gårdagens resultat av Eurovision. Charlotte var värd mycket mer än en jäkla 18:e plats! Förstår inte? Som Malta sa; Det är en bra låt! Visst, hon kanske inte behövde vinna, men en topp 10 var hon fan värd! Vad ville Europa oss igår! Inte ens våra grannländer ville oss väl. Tackar alla på Malta som röstade.

Björn-tack för att du vågade driva med röstningen! Haha, så´jäkla klockrent!
Sitter och lyssnar på Bosniens-Herzegovinas bidrag. Jag diggar det totalt! Så härlig melodi, fattar inte ett skit av vad de sjunger om, men något säger mig att det är positivt! Sjunger de Blue Banani? Haha, lät som det. Har fastnat för deras bidrag de senaste åren. Och i år var det fler än jag i S, med tanke på att vi gav dem en 10!

Spenderat dagen ute på Torö med min släkt, var väldigt trevligt faktiskt, åt hamburgare och tårta, spela lite Boule och Yatzy. Älskar vägen ut det, så jäkla fint!

Anledningen till att jag skrev egentligen var för att jag såg att jag haft 11 st unika besökare idag! Rekord! Måste ju underhålla dem lixom ;) Haha

Kanske ska ta mig ett Dawsons avsnitt innan jag går och lägger mig? Inte helt fel.

XOXO
MCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0