Dr.McDreamy...

hade sin visit i Stockholm igår. Haha, jag trodde att premiären var idag? Antingen så bytte det dag, eller så var det den 19 hela tiden? Hm, aja. Men han har varit i Stockholm, han gillade vår stad. Precis som jag brukar säga är Stockholm stad mycket vacker, eller hur Ida? Haha
Han cyklade runt lite fint på gatorna, shit hade ju typ dött om han cyklat förbi mig!

Imorgon är det Greys, men dagens höjdpunkt är Gossip Girl, som kommer tillbaka!
Nu måste jag väl fortsätta med samhällskunskapen, orkar inte. Men men.

Får biobiljett(er) på torsdag av skolan eftersom jag ställer upp som rundvisare av Tullinge Gymnasium när 8:or kommer på besök. Allitd bra! Nu kan jag gå och se Made of Honor typ helt gratis, måste bara vara lite trevlig och säga fina saker om skolan. =D

So LOng!

Kommentarer
Postat av: Ida

jag vill också ha biobiljett! vad sägs om att bjuda med mig på made of honor om du får två ;)

2008-05-20 @ 21:11:29
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/
Postat av: fancy

jag sa ju att du skulle få vara rundvandrare,det är ditt kall här i livet!!haha vi står väl där på scenen som två muppar!haha

2008-05-21 @ 15:27:12
Postat av: MCD

En framtid som rundvandrare? Ja, varför inte? Haha.

Ida; Dream on! Haha, nej men vi får la se hur det blir med den saken ;)

2008-05-21 @ 16:30:06
URL: http://skenbar.blogg.se/
Postat av: Ida

du vet att det är en grym idé ;D

2008-05-22 @ 17:04:22
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0