"Dig ska jag älska...

Länge. Dig ska jag älska tills natten blir dag. Dig ska jag följa länge. Du är min vän, och vi har varandra."
Lite omskrivning av Sandra Dahlbergs låt. Mycket fin låt, men jag undrar vad fan det är Martin gör, låter som han har ont i magen när han kör till på de där ljuden. Men Zuddas är ju så fruktansvärt söt. Haha, och när Sandra och Zuddas kysser varandra på slutet, undrar om Jimmy blir lite svartis då?

Denna helg har jag spenderat totalt med Fancy. " Du finns i varje andetag, i varje steg." Haha, ja det stämmer verkligen.
Ja, vi hade ju vår så kallade tillställning igår. Ja. Vi säger inte mer än så. Men fick Dawsons boxen! Jävlar va glad jag blev. Satt i flera minuter och bara tittade på den idag. Nu kan jag spendera tid med ungdomarna från husen vid ån, när jag vill. Hur bra är inte det?

Zlatan Ibrahimovic. Han är på G. Idag förde han Inter hela vägen till italienska ligaguldet med sina två mål. Vilket jävla inhopp. Det bådar gott inför EM i sommar. Bara resten av laget också toppar till sig. Men Kim gjorde ju mål igår, eller i förrigår kanske det var för Lyon, så det blir nog fint.

Nu är det mat som gäller hos fam D. Tyvärr är det skola imorgon. Jag orkar inte. Har ingen lust av flera anledningar. Men, det är inte lång tid kvar! Heja, Heja!

So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0