Äntligen är det igång!

Ja, trodde inte att jag skulle se det så, men nu är äntligen sommarträningen igång, eller någon sorts träning överhuvudtaget! Fungerar inte utan träningen, har ingenstans att göra av mina aggressioner. Dagboken räcker inte helt till i alla lägen där allstå.
Men vi kan ju säga såhär, jag har något att förbättra under sommaren i alla fall! Är bara uthålligheten som jag är helt nöjd med såhär i efterhand. Men allt ska förbättras! Har bestämt vad jag ska göra på min uppgift på gympan med, kör på en komplettering till denna träning. Måste bara checka läget med K på fredag. Då är det springning som gäller med. Haha, ja, var ju absolut bra att checka hur jag låg till idag, och jag kommer få kämpa på fredag.

Imorgon kommer Patrick "Dr. McDreamy" Dempsey till Sverige. Nej, jag vann ingen träff med honom. Men fatta, kommer att få andas samma syre som han! Han ska vara med på en intervju på Rix imorgon med Fru Balkan. Vilket tid kan det vara? Får la köra på att sätta på radion kring halv 8 typ. Kan ju lyssna fram tills Rix morgon zoo är slut, så det är nog lugnan! Annars kommer nog intervjun bli upplagd på hemsidan, så det är nog ingen fara.

Känner att jag har klarat av dagen bra. Andades och försökte. Nya tag imorgon, men jag känner att det är en uppgång på G!
Ska väl gå och sova nu.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0