"Vi ska vara jävligt besvikna, och jag är jävligt besviken"

Du är inte ensam, Zlatan. Du är inte ensam. Här sitter en till och är jävligt besviken. Har inte riktigt förstått att vi inte längre är en del av EM-festen. Hugger till lika mycket varenda gång jag ser en tidning. Så nej, det har inte gått över än. Inte idag, antagligen inte heller imorgon. Kommer väl inte gå över förräns finalen har spelat, då det absolut är slut.

Det enda som var skönt med gårdagens match var att se Anders Svenssons ansikte i slutet av matchen. Har aldrig sett honom så förbannad. Men vore ju trevligt om han, och de andra hade varit lite mer taggade hela matchen. De såg ut som jag brukade känna mig i tuneringar när jag var liten. Man hade gått vidare, vilket är kul. Men samtidigt så var man så otroligt trött på luftmadrassen och man ville hem till sin egen säng och mamma. Vissa minuter av matchen, kämpade man lite extra, eftersom man ville komma till final, och ha det där guldet! Men igår, så ville de svenska landslagskillarna mer ha sin egen säng och sin mamma än en plats i kvartsfinalen. Tyvärr.

Marcus Allbäck, min Allbäck, gjorde troligen sitt sista inhopp i landslaget igår. Känns lite sorgligt på sätt och vis. Men på samma gång, välkomnar jag honom hem till Sverige och Örgryte.

Idag har jag skaffat mig ett klubbkort på Åhlens. Det är gratis första året, men sen kostar det 100 kr om året, om man inte kommer upp i 25000 poäng. Kul att de säger det innan man skaffar det. Kunde man få poäng varenda gång man var därinne och tittade på något, så ja, då skulle jag komma upp i en jävla massa poäng.
Inskaffade mig även boken "Zlatan är Zlatan". Så nej, även om det gick åt helvete i år, så är jag inte trött på svenska landslaget. Alltid lika kul att läsa om Zlatan- killen det inte går att undvika, vare sig man gillar honom eller ej.

McDalsmyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0