"No one kicks the football like the one..."

Och ikväll måste alla i det svenska landslaget kicka fotboll som Zlatan, om vi ska klara av att ta poäng mot Spanien.
Jag har valt att vara väldigt positiv, så jag tror och hoppas helhjärtat att vårat gul, blåa landslag klarar detta. Jag litar helt på Lagerbäck, och tror att de han sätter in i startelvan kommer att klara jobbet galant.

Var på Håkan Hellström på Gröna Lund igår, så ja, jag missade två matcher. Inte Okej, egentligen. Men det var ju Håkan. Det var bra, väldigt bra. Men på konsert med ett antal vilda, dansande Håkan-fans, är det inte alltid så kul att vara 160 cm lång, och inte väga särskilt mycket. Herregud, inte nog med att man inte ser över axeln på folk, så ska man flyga runt som en kula i ett flipperspel! Men klarade mig undan några större skador, endast lite mosade tår och en rejäl spark på smalbenet. Vem får för sig att göra värsta hästsparken? Haha. Ida fick sköta kameran, så det blev ett antal fina bilder.
Synd bara att han ej körde Gårdakvarnar och Skit, men fick ju höra ett antal andra godbitar, så det var lugnt!



///

Kommentarer
Postat av: MCD

Notera att jag kunde lägga in en bild, alldeles själv!

2008-06-14 @ 14:36:58
URL: http://skenbar.blogg.se/
Postat av: Ida

Valdigt duktigt av dig malin! Tankte jag skulle fa tag pa dig, jag blev ranad i las vegas sa jag har ingen mobil. om du far nagot fran min mobil, tvivlar pa det men i alla fall, sa ar det inte jag! SAKNAR DIG och dom andra sjukt mycket! Dom tog kameran med alla bilder ocksa, och pass och allting sa ska bli spannande att se hur vi tar oss harifran! ;D

2008-06-24 @ 05:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0