Nervös, men oootroligt laddad!

Ikväll, gäller det. Kanske räcker med att säga så? Sverigetröjan är på, precis som det ska vara.

Begav mig in till staden idag. Tänkte vara lite effektiv och åka in själv, för att köpa upp mina presentkort på Team Sportia. Men hur effektiv är man om man går runt som någon som aldrig har sett världen förut? Så nej. Jag fann det tråkigt och åkte hem och käka och kolla på Gossip istället. Syster lovade att följa med mig in i morgon istället. Var inne på en snabb visit på Åhlens, och de sålde boken "Zlatan är Zlatan" för ca 70 kr. Tänkte köpa den för mitt presentkort, som aldrig tar slut. Kan bli trevlig läsning!

Snart blir det träning, ej så kul väder. Men vad gör man om inte vädergudarna samarbetar?

/McDalsmyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0