"Johnny is here"

Jag tror min vän Ida på andra sidan Atlanten skulle behöva en Johnny nu som kommer och räddar henne. Precis som Penny i Dirty Dancing.
Ida, I miss you too! Tullinge isnt the same without you!
And f*ck you, you idiots who took Idas things!
Var ju tvungen att använda outlandish, eftersom Ida är i USA, och det är i utlandet. Och rånarna, som säkert läser min blogg, förstår kanske inte svenska.

Har avklarat ytterigare en dag av mitt liv som arbetande människa. Har avklarat en tredjedel, om jag inte får fler tider! Heja Malin! Känns absolut ej som jag har sommarlov... Men har en ledig dag imorgon, sen är det dags igen!

Midsommarhelgen är över. Jag bryr mig ej om denna "högtid", men ändå skönt att den är över. Midsommarhelgen spenderade jag med min vän Fancy Face, efter en middag på fredagen med Frida, Haniis och Miccan. Vi gjorde det vi är bäst på; sov, åt, kollade på Dawson och fotboll.
Nu går det mot nya utmaningar.

De har bytt Belle också i Days! Alltså, den förra var fan inte bra, men vad är det för stolpskott de har satt in nu då? Herregud.

//McDalsmyr

Kommentarer
Postat av: Sanna

vad har hänt med Idas grejer? är det någon jävel som har tattat dom?? hoppas sommarlovet är till behaglighet xD puss

2008-06-25 @ 12:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0