"I want to know what love is..."

En mycket fin låt med Foreigner som jag sitter här 5 i 10 och lyssnar på. Ja. Sista provet idag! yeye! Var Marin som stod för detta prov i sociologi. Ja, det gick väl Ok, var väl vissa saker som jag visste att jag hade läst, men det var en liten lucka lixom!
Såg Falkbergsmusikalen sen. Ja, den var la helt ok, inte som Rock, men det kommer aldrig något att bli! Haha.
Kolla när våra treor sprang ut. Så jävla mesigt! Jag menar, har man lagt ner pengar och tid på att fixa allting, så kan man ju göra huvudnumret ordentligt! Blir så irriterad! Jag ska så ha gympadojor på mig, och springa som fan! Fort ska det gå! Ska vara fartränder efter Be06! Plus, att det blir finare kort då, för ingen hinner ta några haha.! "Om man går fort och ler, ser ingen hur ful man är". Borde ju funka ännu bättre om man springer då?

Har kört dagens träningspass med. Gick in på medelvecka, måste säga att jag trodde det skulle vara ännu värre! Var väldigt skönt efteråt! Jag klarade att stå i plankan i 80 sekunder! Haha, klarar fan knappt 30 sekunder annars. Men jag tänkte på Zlatan, och hans lårmuskler, när han gör den där halvt omöjliga konsten, när han har bollen på bröstet och typ ligger ner. Bra förklaring där, Malin. Verkligen. Men i alla fall, så tänkte jag om han klarar det, borde ju jag klara och stå i plankan i 80 sekunder, och det gick. Även om mina ben skakade utav bara den!

Imorgon kan det möjligtvis bli en release här på bloggen av min lilla låt Kaxig som få. Vet att ni har längtat. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

själv står jag i plankställning i ca 5-6 sekunder som du vet haha ser fram emot din release,tror den kommer slå alla recensenter med häpnad!

2008-06-03 @ 21:16:48
Postat av: Anonym

isabell c skrev d förra inlägget!hah

2008-06-03 @ 21:18:28
Postat av: MCD

Herregud! blev nästan lite rädd där, när det stod anonym, trodde nästan att jag hade en stalker efter mig. Men så var det du. Jaha, va bra, tänkte jag!

<3

2008-06-03 @ 21:59:07
URL: http://skenbar.blogg.se/
Postat av: issa

va bra att du slapp gå å undra!haha

2008-06-04 @ 14:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0