"Here is the day, you all wanted to see"

Ja, mina vänner. Jag säger bara: "Oooh, it´s hot in here, it must be MCD in the atmosphere"
Nu är det dags för releasen för den lilla text, som lixom representerar MCD, i en annan form, i en annan värld, någon helt annanstans!

"Hon går genom en stad som är liten och kall,
Hon har allt som krävs för att bli kallad ball,
Hon är rätt, hon är het- hon har något som kallas det,
Hon är uppe på en nivå- dit du aldrig kommer  nå.

Hon är kaxig som få, hur långt kan hon gå?
Hon vet vart man ska vandra, för att inte vara som andra.

Hon går in i en gränd, ja, där är hon känd,
Hon snackar ett tag, hennes ord är allas lag,
Hon har allt i sin hand- hon är coolast i detta land,
Hon är kul, hon är bra- hon har allt du velat ha.

Hon är kaxig som få, hur långt kan hon gå?
Hon vet vart man ska vandra, för att inte vara som andra.

Jag är kaxig som få, hur långt kan jag gå?
(Jag kan gå långt... Säkert en mil till.)"

Kommentarer
Postat av: issa

2008-06-04 @ 14:14:10
Postat av: issa

mycket välskriven text måste jag säga!

2008-06-04 @ 14:15:10
Postat av: sanna

den blev ju jättebra!!! bra jobbat Man, nu väntar jag på singeln xD

2008-06-06 @ 18:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0