Circle of life

Nu är sommaren igång på riktigt. Tack Allsång på Skansen för det.
Spelade in avsnittet till Ida med. Hon kan behöva lite Christer Sjögren när hon kommer hem, så att hon kommer ihåg att hon är svensk ;)
På tal om Allsång på Skansen, så har jag precis kollat på klippet på Youtube, där min gamle gode allsångsvän Daniel sjunger Circle of life. En egen variant om man säger så.
Men det var bra att Daniel vågade gå upp och pröva sina vingar, och se hur underbart det är.
Frågan är bara vad resten av den svenska idolpubliken tyckte.

Ska faktiskt spela lite Sims nu tror jag ett tag, innan jag går och gör natt av den här dagen.

//McDalsmyr

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha malin, jag behover alltid lite christer, kanns bra att du har han inspelad sa att jag kommer ihag att jag ar svensk .. har ju glomt det nu vettu ;D. va sot du ar som skriver pa engelska, du vet jag forstar ju inte annars ;) jag kommer hem pa sondag och vi ska ses sa snabbt som mojligt!



PUSS

2008-06-26 @ 06:02:34
Postat av: MCD

JA! Det måste vi göra, dessvärre, så kanske det inte blir förrän på tisdag, eller möjligvis måndagkväll, efter min träning? Johan konfirmerar sig ju på söndag, o vi ska fira mormor och så. Men vi måste absolut höras på söndag, så jag vet att du lever! Puss!

2008-06-26 @ 18:08:58
URL: http://skenbar.blogg.se/
Postat av: Ida

ja, efter din traning blir super! Haha, Johan blir stor pojke nu ;D haha du ska fa veta att jag lever, jag lovar! Om inte planet stortar .. fy fan, nu mar jag illa, men du far ha ett fint liv i sa fall och veta att det har var det sista jag skrev .. herregud vad dramatiskt, elr hur ;)

2008-06-27 @ 06:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0