"Ät gärna glass, men inte här..."

Borde egentligen studera sociologi, men jag känner mig lite dangerous, så nej, jag skiter i det. Måste ha MVG på det för att få MVG i kursen. Men jag orkar inte! Kanske kan läsa igenom det senare. Får köra på känslan annars, brukar fungera =)
Ja, har arbetat hela helgen, eller arbetat och arbetat, har infunnit mig där i alla fall. Kan nog bli mycket fint, tror jag. Har varit tufft att gå upp runt 7 såhär på helgen! Men men, får la sova lite längre imorgon och sen är det sommarlov!

Var på Långholmen med Viktor och Ida igår! Var Skrattfestivalen, mycket trevligt! Björn Gustavsson var bäst, haha. Så skön! Var en 14-åring från Skåne där. Fett duktig! Han kommer att komma snart. Min rubrik är däremot från Tobias Persson som drev lite med den svenska mentaliteten. Haha, alltid lika kul!

Sverige-Ukraina på Råsunda. Ja, många hade väntat sig en målfest. Jag trodde vi skulle vinna med 1-0. Men nej, nu gjorde Ukraina mål och vann en ganska tråkig match med 0-1. Var väl en del positiva inslag. Men, som jag ser det, får de spela hur dåligt de vill nu. Bara allt klaffar den 10 juni mot Grekland.

Om 40 minuter är det Zlatan- time. Blir inget Parla idag. Zlatan går före.

Ha ett bra liv tills vi hörs igen.
MCD

Kommentarer
Postat av: Ida

Zlatan går före allt min vän :)

2008-06-02 @ 17:03:22
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/
Postat av: Sanna

jag ville också på skrattfestivalen.... :(

2008-06-03 @ 09:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0