"Allt det som jag ser, det har han också sett...

Har jobbat två dagar i rad nu. Bara tre dagar kvar, sen så får jag möjligtvis vara ledig på tisdagen. Jag hoppas. Måste få sova lite, blir helt slut av detta åkande. Men måste säga att det har varit helt ok. Rätt kul. har blivit asbra på Skip-Bo, askul spel!
Vad har vi då att se fram emot? En myskväll tillsammans med Elin och Belle imorgon. Johans konfirmation på söndag, som jag visserligen missar, men det kanske är positivt? Även fast de skulle sjunga en av mina favoritpsalmer i kyrkan från min tid som konfirmand. Ja, sen på söndagskvällen får jag umgås med min släkt. Fira mormors 80 års dag samtidigt. Det är EM-final på söndag, mellan Tyskland-Spanien. Eller är det Spanien-Tyskland? Heja Tyskland säger jag! Har ju tippat dem som vinnare ;) Sen det stora, IDA återvänder från USA! På måndagkväll blir det antagligen en liten date med henne, så vi får prata ut om de senaste två veckorna!

Ja, ska väl gå och sova om någon timme eller två. Men får ju faktiskt sova typ en halvtimme längre imorgon! Yey,säger jag och tackar och bockar.

Har inlett min årliga sommarläsning av Harry med. Jävlar, jag har en alldeles egen tradition. Deet har jag ej tänkt på förut. Coolt.

...Och allt det som jag hör, det har han också hört"

//McDalsmyr

Kommentarer
Postat av: Sann

ska också börja med Harry idag :) vi kan ha en liten tradition tillsammans :D hälsa Ida, jag åker ju till Portugal!



kul att det går bra på jobbet, sova vill man väl alltd göra, right? :) vi måste ses någon gång innan skolan börjar :D

2008-06-29 @ 16:50:35
Postat av: Ida

jag har också börjat med harry, första boken utläst .. jag kör alla på engelska vettu ;D yes vi ska ses imorrn, vi måste så prata igenom dessa två veckor! haha glöm tyskland, spanien ska vinna :D

2008-06-29 @ 20:34:33
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0