"Vem är du? Vem är jag?"

..Levande scharader.
Ännu en arbetsvecka avklarad! Men måste erkänna att det inte är så jobbigt att arbeta längre. Var en svacka ibörjan, men nu är det nästan kul! Jag klarar detta.
Jaha, nu impulsbokade jag och syster biljetter till Jason Mraz i höst. Crazy säger jag.

Ikväll ska jag vara helt ensam. 3/5 av familjen befinner sig i Grekland och syster ska iväg. Jag ska strax laga mat till mig själv. Resten av kvällen ska det bara vara jag, Harry och TV:n. Hur underbart låter inte det?
Har ingen aning om hur länge sedan jag hade en kväll helt ensam. För mycket folk är jobbigt!
Så, gott folk, nu ska jag gå in i min misärbubbla. Imorgon ska jag träffa en massa folk. Kanske ska till affären och handla lite, sen på match och sedan ut på kvällen. Yey! Träffa Kira imorgon, har saknat den lilla spillevinken!

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0