Trött, tröttare,Malin.

Har varit en otroligt dålig uppdatering här, Malin. Men såg på någon amerikansk talkshow, typ, igår, och Martha(?) hade pratat med sin dotter om bloggande. Hon hade sagt att man bara skulle blogga om man har något att skriva om. Visserligen skulle jag ju aldrig kunna skriva då, så..jaja.

Ledig i två dagar nu. Det behövs. Blev så jäkla trött när jag åkte hem idag. Höll på att somna. Får la hoppas jag är på benen igen imorgon. Ska umgås med Ida och Frida då möjligtvis. Blir kanske lite bad om det är fint väder? Vilket vi i S inte är så bortskämda med.

Ska tillaga piroger sen. Helt från början. Eller ja, ska ej mala mjöl och sånt själv, men nästan! Fick en liten knäpp förut, och man måste ju testa!
Ida har bett mig om expertråd angående ett Håkan-klipp på youtube. Får la kika in det nu.

Ciao Bella.

Kommentarer
Postat av: Ida

nej det var precis det jag tänkte, han är ju sådär liksom .. inte fan behöver man vara hög för att vara sådär .. kolla bara på oss, haha! bra att någon mer är på min sida ^^

2008-07-15 @ 17:43:00
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/
Postat av: M

Always on your side.

2008-07-17 @ 16:26:38
URL: http://skenbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0