"Like sand through the hourglass, so are the Days of our lives"

Sanden som rinner genom mitt hourglass just nu är äkta sand från Newport Beach! Hur coolt är inte det på en skala? Haha, nej, men Ida, min vän, var så vänlig att ta hem sand från Newport till mig. Ska inskaffa mig en fin skål och lägga det i. Kanske kan lägga i ett ljus? Så varenda gång jag tänder det ljuset, så kan jag tänka på Ida. Gud, va fint skrivet. Men i alla fall, skönt att du är hemma Ida. Har saknar våra promenader, då vi går samma runda utan att behöva diskutera om vi ska gå den rundan, eller någon annan.

Spenderade dagen med Belle och Ida. Gjorde inget speciellt. Vad gör man lixom? Kollade lite på TV och klipp på Youtube typ. Låter kanske inte som att det är så mycket att hänga upp i julgranen. Men gör man det med rätt personer, så spelar det ingen roll.

Ska cykla iväg till träningen om en timme. Får la hitta på något att roa mig med fram tills dess.
Ikväll är det Djurgården-Elfsborg på TV. Ska bänka mig när jag kommer hem och be för att mina kära vänner ska få vinna matchen.

/McDalsmyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0