"It's not about the kiss, Joey. It's about the journey."

Lämnade min lilla Greys anatomy värld för 41 minuter och gav mig in i Dawsons värld. Kollade på The Kiss. Då Dawson kysser Jen. Då Joey kysser Anderson (bra namn att komma ihåg på A). Då Joey får sin Tamara på fler än ett sätt.
Ett mycket fint avsnitt.
Belle, någon gång i framtiden, då vi har tjänat ihop tillräckligt med pengar, då ska vi åka till The Creek. Vi måste ha sett den live någon gång i våra liv.

Läste precis en artikel om att Britney ska gästspela i Dawsons creek. Har jag sett skymten av henne? Nej, inte vad jag kommer ihåg, men det tål att hålla koll på! I mitten av decemper 1999 skulle hon vara med. Kan det vara i säsong 2 eller 3 då möjligtvis?

Aja, som ni ser har jag ingenting att berätta.
Så, ha ett bra liv, tills vi hörs eller ses.
/D

Kommentarer
Postat av: fancy

va?är brittan me?d har jag ej upptäckt å jag har ju sett alla!måste väl börja om haha VI SKA LÄTT ÅKA DIT!

2008-07-09 @ 21:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0