"It´s too hot, to apologize"

Dålig uppdatering här, men som rubriken säger, det är för varmt för att be om ursäkt. Att det är varmt och att man är trött är ingen bra kombination.

Har precis städat ur mitt garderob och slängt lite grejer, och försökt få lite ordning. Ordningen kommer väl hålla sig fram tills söndag möjligtvis, men mindre grejer att hålla reda på i alla fall. Alltid lika klockrent när man sprar saker som man aldrig kommer att använda. Men de ska ju vara där, som svampbob-tröjan, lila blommiga linnet som jag gjorde själv i femman, gamla Tullinge matchtröjorna m.m. Men gud, fann mina byxor som jag gjorde i fyran. Alltså fett klockrena! De här ska jag fan börja använda. Har på mig dem nu för de som vill veta.

Jag ska gå ut och läsa Potter. Kanske är lite svalare på någon plats där. Möjligvis. Kommer fan annars torka ihop som Patan och Svampis.

/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0