"Hittar du till Medborgarplatsen?"

Ja, jag kanske har något dåligt lokalsinne, men mamma, jag hittar faktiskt till Medborgarplatsen från Stockholms södra. Haha, det var det sista mamma frågade mig innan jag traska iväg imorse.
Visserligen gick jag åt fel håll på Söder. Kommer aldrig lära mig vilket jäkla håll man ska gå åt! Sen gick jag på fel tunnelbana, fast kom snabbt på mitt misstag och kunde gå av igen. Duktigt.

Hamnade i ett litet dilemma på pendeltåget imorse. Är förkyld, som jag skrev igår. Också började näsan rinna på tåget. Är det mer oartigt, störande och äckligt att plocka fram papper och snyta sig än att sitta och dra in allting hela tiden? Jag satt verkligen och tänkte på det, så det blev en liten blanding typ.
Men mår mkt bättre idag för den som undrar. Så det blir träning imorgon! Gillar ej att inte kunna träna.

Efter maten ska jag träffa Ida! Yey, fett länge sedan! =)

Grattis på födelsedagen, världens skönaste Mormor! Love You!
/McDalsmyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0