"Ett småkryps liv"

Då var det helg igen då. Alltid trevligt =)
Jag var lite elak på tåget hem idag. Men jag kände att när det är så varmt, så måste man ju ha något att ha roligt åt. En lite äldre kvinna satt ner, och jag stod bakom henne. Så såg jag att det kröp en ganska så stor insekt på hennes skjortkrage. Först tänkte jag självklart ta bort det, men sedan så kom jag på att det kunde bli ganska roligt om jag lät det vara kvar. Och idag vann skadeglädjen. Haha, så kryper djuret runt där, och hon börjag klia lite i nacken. Det går ett tag och hon fortsätter att klia och greja. Tillslut får hon tag i djuret och slänger iväg det. Hade varit roligare om hon skrikit till lite, men det var rätt kul ändå. Jag ber om ursäkt, äldre kvinna. Men det var roligt. =)

Igår var jag och Elin och såg Made of Honor på Bio. Herregud. Det var en Malin-film på hög nivå! Så himla bra. Patrick Dempsey, kan det bli bättre?

/McDalsmyr

Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha men malin de är som man säger.. skadeglädje är den ända sanna glädjen =D

2008-07-04 @ 22:57:32
URL: http://stadig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0