"Det sociala spelet"

Tittade precis på det nya programmet, "Det sociala spelet" på TV4. Haaha, så klockrent! Det värsta är ju att man känner igen allting. Man sitter och garvar och säger : "Jaaa! Det där känner jag igen!" Vem har inte försökt prata med en dansk?
Men den oskrivna regeln var skönast. Haha. Nu vet jag att man inte kan stå längre än i 7 sekunder och hålla upp en dörr. Eller 10 meter. Annars kan det bli jobbigt för båda parter.
I dilemmat, angående bajslukt på fest, så skulle jag antingen köra på alternativ A, att försöka förklara varför det luktar som det luktar eller alternativ B, att försöka få det att lukta godare. Haha. Fast egentligen så håller jag med Felix. Vem sätter sig och bajsar hos någon annan, på en fest? Sådant gör man hemma! Haha.

Ja, såg du inte detta denna vecka, gör det nästa! Det är så kul att vara svensk när man ser sånna här saker. Se hur patetisk man är egentligen.

/McDalsmyr

Kommentarer
Postat av: Ida

malin, jag har slagit alla rekord, 20 unika besökare xD

2008-07-07 @ 15:58:31
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/
Postat av: issa

d va fett klockrent!hahahaha

2008-07-07 @ 19:38:51
Postat av: Johanna

klart man kan säga sig och skita på en fest, det är naturligt malin! :D

2008-07-08 @ 22:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0