"I´m out of control, Bitch!"

Oj, Oj, Oj. Ibland är man bara för fyndig. Vem har slagit sitt rekord på bitch, och för första gången klarat av Out of control?! Jo, Malin Christina Dalsmyr, eller MCD som jag brukar kalla mig själv.

Ja, har överlevt en veckas prao på stödboendet. Måste säga att det varit en vädligt givande vecka, även om sömnen har varit ett problem. Är lite stolt över mig själv faktiskt. Har ju åkt buss alldeles själv och sånt, brukar ej gilla att göra det. Hahhaa.

Såg Förtrollad förra söndagen med Ida. Ja, den var jättebra! Ja, Ida och jag satt och dregglade över Patrick. Men det står vi för. Vi hade en riktigt trevlig date! Hon bjöd mig på en godis, och jag bjöd henne på en godis. Artiga var vi. Och vi hade en sån tur att stolen framför oss var "ur funktion" ( alltså, en stol som är ur funktion? Vad är det för fel på ordet trasig?), så vi kunde ha fötterna där på! Mkt fint.

Ja, ikväll börjar Lets Dance. Jag ska lätt se. Sen ska jag sova som jag aldrig har sovit förut.

"- Hon har en sjukdom som ingen läkare kan bota... Den kallas humor."

So Long!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ah, duktig Malin! Det är fan respekt att klara den banan ju. Nu har du dessutom fått en till (?) trogen läsare av din blogg (;

Ha det!

2008-01-20 @ 18:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0