"Köttbullen och Jättinnan in tha Corner"

Äntligen är det sportlov! Yey, only några veckor kvar till det är sommarlov, om man ska se det positivt! Och jag väljer att göra det så.

Hade endast två lektioner i skolan, vilka var lugna. Ida och jag var mycket aktiva till en början på eftermiddagen. Jag beställde klipptid och Ida hämtade ut sitt ID-kort hos en något inkompetent kille. Eller han var säkert duktig, men lite osäker.
Sen hade vi en total TV-eftermiddag, som sträckte sig mellan 12.50-18.30. Kollade på:


  • Day´s of our lives (snälla, Marlena, gör oss alla en tjänst och döda Celeste, är du snäll.)
  • Oprah (Hilary Swank skänkte sitt år till peruker. Fint. Försök att vara lite mindre jobig nästa gång bara.)
  • Cityakuten ( Fin serie, men Carter, du måste ta steget!)
  • Dawson´s Creek ( yey, äntligen kysstes Joey och Lektor Wilder. Spännande fortsättning)
  • O.C ( Skönt, snart lämnar Lindsey serien. En liten Ryan-dos också.)
  • Americas funniest home videos ( Ja, kollade i väntan på nästa höjdpunkt)
  • Grey´s anatomy (Oooh. Dr. Shepherd. Behöver man säga mer? Saknar Burke.)

Japp det var det. Okej. Visst, vi gillar TV, men man kanske inte behöver överdriva, haha?

Ikväll blir det Let´s Dance och en film med The Fantastic Four. Alltid trevligt.

Sanna sitter just nu på en buss på väg mot Österrike. Jag vill också åka buss i 28 timmar!

Ida, bara så att du vet, även när Köttbullen är som värst upptryckt i hörnet, så kan hon ta till sina medel. Stämpling-attack, Flyg-attack eller kick-attack. Och jag lovar dig, när det händer, så gör det ont.

So Long
//MCD


Kommentarer
Postat av: Jättinnan

känner mig så jääävla hotad!

2008-02-22 @ 23:34:49
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se
Postat av: Mickis

Haha, nice att hitta någon med bra musiksmak ;)!!
pusss

2008-03-10 @ 19:24:44
URL: http://gillenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0