"Jag säger bara..Halt"

Min brors nya uttryck. Halt. Idag haltar jag matten. Jävla skit. Varför ska de krångla till sig så för? Ida och jag gav upp. Kolla på Grey's istället. Där är det inget krångel. Bara kärlek.
På tal om kärlek. Happy Alla hjärtans dag. Kul, verkligen. En dag som alla andra. Haha, men idag kan inget sänka mig. Självförtroendet är på topp. Nja, matten kanske sänkte det 2 millimeter.

Imorgon är det skridskor! Är jag den enda i Be06 som är laddad? Man åker ju typ skridskor en gång om året, och då kan man ju försöka njuta av det! Bryter väl säkert ett ben eller två, men det får man ta!
Men jag skulle inte tacka nej till lite snö på sportlovet. Hade tänkt och hyra ett par längdskidor då, och öva lite. Måste ju börja öva någon gång, om det ska bli Vasaloppet inom några år!

Ja, Ida har ju fått en ny bil. Min, eller ja, familjen D:s nya bil anländer imorgon! Den är också en mer miljöbil. Mycket bra. Kanske mina barn kan få leva 2 sekunder längre. Alltid fint.

Pappa D kom hem med The Holiday till mig idag, efter att jag snällt ringt och bett om denna. Issa meddelade mig idag att de sålde den med Aftonbladet. Måste ju slå till när det är billigt! Mkt fin film för övrigt.

Snart börjar PP, ser fram emot det. Kan nog vara fint.

XOXO Gossip Girl.
Nej, skoja. Det enda skvaller jag vet någonting om är det som står på framsidan av alla damtidningar på Konsum.

So Long
Your MCD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0