"It´s over...

Its so over..."


Haha, oj, där kom en linje fram. Alltid intressant med alla dessa knappar.

Sista dagen på praktiken idag. Urs. Kommer att sakna alla människor så mycket. Lixom, man lägger ner 4 veckor på att lära känna människor, och sen så är det bara slut. Wops, oj, där var det över. Varför måste man alltid gilla alla människor? Kan man inte bara, inte gilla dem typ? Skulle bli lättare att säga adjö då. Men ändå, alla människor är fina människor på sitt sätt, och därför gillar jag dem.

Idag kör vi lite musik från Dawson, I dont want to wait. Really great song! (så mina utländska läsare förstår.)

Var inne i stan och köpte present till Elin. Alltså, var ingen bra dag att vara inne i stan. Var alldeles för trött. Jag pratar för mycket då. Blir till och med trött på min egen röst. Men när man bestämmer sig för att vara tyst, så finns det så mycket att kommentera! Haha, men Ida och Issa stod ut med mig. Det måste de göra. Visserligen är de inte så tysta de heller. Issa snackar så mkt, som man måste hänga med på. Och Ida har blivit min Bubblish- Ida jag älskar dig, men inget bubbel kvart över 7 på morgonen. Du vet, jag pratar inte med folk förrän klockan 8 på morgonen, bortsett från när vi möts 10 i 8, eftersom jag har fått tagit en liten prommis själv innan! Haha. Alla dessa grejer man har för sig.

Imorgon måste jag göra praktikuppgift. Men känner mig ej stressad. Har så svårt för att jobba då. Sen på kvällen blir det väl la lite mer aktivitet.

Är det lite Alfapet som kallar? Hm, jo. Det är ju inne nu.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0