"Irland- here we come!"

Japp. Elin, jag och Issa bestämde oss för att det bär av till Irland i sommar. Kan bli en intressant tripp. Men fan vad jag måste sommarjobba innan! Men men, jag är laddad!

Var hemma hos Elin igår och firade henne. Var väldigt trevligt, bortsett från när vi spelade TP. Herregud, jag förstår inte, Issa och jag var ju inte ens dåliga ändå så gick det åt helvete. Måste jobba på att inte bli så fruktansvärt irriterad. Kan inte vara bra för magen alltså. Men något som jag faktiskt vann, det var ätningen. Japp, där slår ingen mig!

Dagens rapport: Gick upp vid kvart över 11, åt lite frukost. Kolla igenom praktikuppgiften (som nu är utskriven och ihophäftad), sen tänkte jag göra lite matte, eller kolla lite. men det blev ej så mycket. Pallade inte. Ingen stress, som Adde hade sagt. Haha. Stressa kan jag göra sen. Chillade lite med ett Dawson avsnitt. Herregud, en sån jävla fin serie. Jag vill också ha en vän som Jack. En sån fruktansvärt fin människa. Någon som Pacey vore ju inte heller fel. Okej, jag vill bara vara en av dem! Mäkta härligt gäng.

På tal om härliga gäng, om en halvtimme börjar I en annan del av Köping. Jag ska så vara bänkad dära!

Nu leder vi serien också, i alla fall i en vecka, efter vinsten mot Enskededalen idag med 2-5. Känns mycket bra.
Något som känns mindre bra är att det är skola imorgon. Men men, endast 4 riktiga dagar, på fredag är det ju skidåkning som gäller! Japp, japp, japp!
Sen så är det  typ bara, 126 dagar kvar till sommarlovet. Och det innebär Fotbolls-EM! =D

So Long

Kommentarer
Postat av: Marie

Nämen, är det bandy-Malin? :D (Ursäkta smeknamnet) xD

2008-02-09 @ 19:38:54
URL: http://maw.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0