Utmanad

Reglerna är: Publicera reglerna på din blogg. Svara på 8-sakerna. Meddela de utmanade på deras bloggar.

8 favoritprogram:

1. Greys anatomy
2. Gossip Girl
3. O.C
4. Dawsons Creek
5. Days of our lives
6. Dirty Sexy Money
7. Vänner
8. Trevliga djurprogram på typ Animal Planet eller Viasat Nature

8 saker jag gjorde igår:
1. Tränade innebandy
2. Tittade på Grey´s anatomy
3. Åt tårta hos Ida
4. Gjorde rättskunskapsprov
5. Pluggade
6. Åt
7. Sov
8. Gick på toaletten


8 saker jag ser fram emot:

1. Att gå och sova
2. Jullov
3. Umeå
4. Studenten
5.  Mina julklappar
6. VM 2010
7. Att få spela Blockwars efter jag är klar med detta
8. Gå och sova igen. Kan aldrig bli för mycket.

8 favoritrestauranger:

1. Kungshallarna
2. Kebabrestaurangen på Söder, där jag och F var.
3. Där tog det slut, äter aldrig på restaurang.

8 saker på min önskelista:

1. Greys anatomy säsong 3
2 Greys anatomy säsong 4
3. Skärgårdsdoktornboxen
4. Nya hörlurar till MP3n
5. Kate Havneviks skiva
6. Kendall Paynes skiva
7. Prenumation på Offside
8. Sömn

Utmanar: Inga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0