Tisdag.

Idag är det tisdag. Tiden närmar sig måndag alldeles för fort. Det känns inte som att jag har gjort någonting! Men när jag tänker efter så har jag väl det... Lite i alla fall. Även om det är skitmycket kvar! Men får la kämpa på och slutföra så mycket som möjligt.

Fältstudierapporten är klar. Skulle egentligen har blivit slutförd igår, men vi fann det roligare att sitta och prata om lite djupare saker än om hur man skriver en rapport. Så gänget bestående av Ida, Kira och Sanna anföll mitt hem idag med. Herregud. Tre hela dagar förra veckan, igår och sen idag med! Inte nog med det, jag ska stå ut med dem imorgon IGEN, en hel natt! Haha, herregud.
Men jag älskar er. Även fast ni mobbar mig för att jag har lite talproblem i form av stamningar och konstiga ordval. Och för att jag ville döda er med lampan.

Imorgon natt är det dags för köning igen! Vi ska köa till boken "The tales of beedles the Bard". Jag blev helt plötsligt väldigt laddad. Det har ju med Harry att göra. Yes!

Kira- Jag tog de sista pepparkaksbitarna. Och som jag gjorde det, som jag aldrig gjort det förr.

Kommentarer
Postat av: Madde

låter som att du har haft roligt under fältstudierna gumms =)

2008-12-03 @ 19:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0