Tack gode Gud...

Att du bara sände en son hit till jorden. Jag hade fan inte klarat av att ha jul en gång till! JAG HATAR att slå in julklappar! Så jävla irriterande! Man sitter där och så tar man alldeles för mycket papper, så allt skrynklar ihop sig, sen så hör man det dära härliga kriiieesch, så spricker pappret i kanten! Så märker man att man klippte bort för mycket papper, när det från början var för mycket, så syns halva julklappen! Ja, så får man tejpa på mer papper i efterhand. Tack för att det finns tejp!
Det enda jag lärde mig när jag stod och slog in julklappar på SIBA var att allt kan lösa sig. Lite mer papper och lite mer tejp, så har man sedan en fult inslagen julklapp.

Nu kommer jag att vara irriterad hela kvällen. Jaha, Nu nös jag över hela tangentbordet med. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0