Nära-döden-upplevelse

Större delen av helgen har spenderats hemma hos Kira. Vi hade det sedvanliga Harry-maratonet. Okej, var andra gången för min del, men men! Kollade på alla Harry filmerna, åt alldeles för mycket, och sov alldeles för lite. Men jag klarade det! Tror det bara var Sanna och jag som gjorde det, vet ej om Vicke dog till lite där ett tag. Annars så var vi tre. Kira och Ida, sorry, men ni får komma igen nästa år. Men Kira får i alla fall priset för bästa responderare och Ida kan få för värsta hostare. Jag skulle också kunna få pris för den som pratar mest med TV:n, eller instämmer med vad som sägs. Är inte meningen, eller med flit, men det blir så.
Fick träffa Lacki också! En fin liten hund! Vi hade fina lekar på morgonen när de andra sov. Haha.

När jag kom hem höll jag på att få ett våffeljärn i huvudet. Jag skulle värma mat i mikron, också skulle jag plocka ur det där plastskyddet man ska ha över tallriken, så att det inte skvätter överallt, så när jag öppnar skåpet, hade NÅGON lämnat våffeljärnet liiite för långt ut på hyllan. Så går det som i slowmotion, sådär som på film. Jag känner att den är på väg, men vågar inte titta upp. Jävla tur att man har snabba reflexer och hann undan. Dock, så ville jag ändå försöka rädda våffeljärnet så jag sträcker fram armarna för att försöka fånga det, gick väl sådär. Resluterade i ett skrapsår på handleden och ett trasigt våffeljärn. Men, jag slapp hjärnskakning i alla fall.

Bra att det gick bra med min plan att uppdatera ofta i alla fall.

Kira, min älskade vän, du är grym på att köra bil, och på mkt mer.


Kommentarer
Postat av: Sara

Visst gör dom. Det är tur att dom ska vara med i melodifestivalen.

2008-12-28 @ 22:38:52
URL: http://saraochhennesvarld.blogg.se/
Postat av: Kira

I love you, my secret lover

2008-12-29 @ 13:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0