Köa och Köa?

Vad är det för fel med att köpa bok på vanligt sätt? Köpa bok och köpa bok.
Okej, det räcker, ni fattar. Haha.
Igår, eller  igår natt är det fan för min del, så begav sig jag, Kira, Sanna, Ida och Viktor oss in till Gamla Stan, Västerlånggatan och kön utanför SF-bokhandeln. Var fett laddad först, men sen när vi kom dit och såg att det redan var relativt mkt folk där så sjönk det lite. Sedan skulle det regna! Regna när man sitter där. Kul. Framåt småtimmarna var vi relativt ganska mkt trötta på det. Så när folk ställde sig i kön ordentligt passade vi på att driva lite med folk. Haha. Kanske mest drev med oss själva, men det var i alla fall kul.
På hemvägen bestämde vi oss för att det fick vara sista gången. I alla fall så här i vintertid. Men nu har jag min bok i alla fall. Ska bli kul att läsa efter mitt lilla Systrar i  Jeans marathon. kanske tar den efter tvåan? Möjligtvis.

Blev 4 timmars sömn. Jag kommer sova fint inatt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Sömn och Sömn

2008-12-05 @ 14:06:50
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0