Julen är här...

Eller jullovet är det i alla fall! Tack och lov. Förhoppningsvis får man väl lite tid att vila, även om det ej blir mycket. Denna termin har väl varit helt Ok måste jag säga. Skulle väl ej ta i som Bettat och säga att det varit en av TG:s bästa, men men. Endast en termin kvar nu! Yey! Det kommer att bli läskigt som fan att allt inte kommer att vara som vanligt, men ändå mycket spännande!

Nu tänkte jag städa mitt rum lite. Sätta på lite julmusik och försöka få in lite julstämning i alla fall. Något svårt när det är alldeles grått ute. Vart fan är snön undrar, jag som människa med en förstulen blick.

Ska väl försöka uppdatera lite bättre de kommande veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0