30 december

Hej allihopa!
Nu kanske ni tror att jag ska berätta något intressant. Men det ska jag inte. Det är det som är det bästa med mitt liv. Jag kan ligga i sängen, sitta vid matbordet, eller framför tv:n och det är alltid samma liv.

Okej, även om det är delvis sant, så var det lite parodi på blondinbella. Har faktiskt låtit bli att göra det innan, mest för att jag har låtit henne vara. Men Belle visade mig hennes TV-dagbok. Ja. Haha, tror fan att jag också ska skaffa mig en sådan.
"Jaha, hej. Nu ska ni få följa med mig in på Konsum när jag handlar. Jag har skrivit en lapp med alla varor som jag ska handla,så att jag slipper vara här längre än vad jag behöver. Sedan har Isabell varit här och rekat att alla varor finns inne innan jag kom hit. De flesta människor brukar ha Arlas mjölk hemma. Men jag tycker att det är lite tråkigt att vara som alla andra, så därför köper jag detta billigare märke från Tyskland.  Ja, nu står vi här i godishyllan. Det du ska tänka på när du väljer godis är att det verkligen känns rätt direkt. Bara för att det ser snyggt ut i godishyllan på Konsum, betyder det inte att det behöver se bra ut hemma oss dig, i din hylla. Det var allt för mig."

Det skulle göra succe direkt.

Imorgon är det Nyårsafton. Årets absolut roligaste dag. Det känns som att denna dag förföljer mig. Kommer tillbaka år efter år. Lider möjligtvis av förföljelsemani?

Kommentarer
Postat av: fancy

jag skulle vara klistrad framför malin dalsmyr tv iaf!haha

2008-12-31 @ 12:57:51
URL: http://uniiiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0