Nu packar jag min väska och drar västerut...

hela vägen till Göteborg. Imorgon kring halv 9 åker jag, Fancy och Elin till Göteborg. Med tåg. Hoppas på ett par fina dagar. Snälla, någon högre makt. Hjälp mig med de saker som jag har bett om. Egentligen är det väl inte så mycket begärt?

Sista dagen på jobbet idag. Var skönt. Visst, det är trevligt och allt. Men jag gillar att sova. Och det får man inte göra som en arbetande människa.

OS då. Tog vår första medalj idag, Emma Johansson tog silver i cyklingen! Detta fann jag mycket roligt!


Sedan så var det kul att se Brasilien spela fotboll. Vet inte hur bra Nya Zeelands U-21 landslag är, men idag hade de inte mycket att säga till om. Inte under de första 45 minuterna som jag såg i alla fall. Fick se ett par mycket trevliga aktioner. Det ser så lätt ut när de leker med bollen, de där grabbarna.

Nej, nu ska jag duscha. Sen är det GBG-planering som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0